Obserwatorzy

wtorek, 17 lutego 2015

Dzień dobry Kochani!!!!!

Już od wielu lat nosiłam się z zamiarem założenia własnego,prywatnego,osobistego i tyyyyyylko mojego BLOGA;))
I jest!
Moja ukochana Ania z bloga płonące motyle, słuchajcie uważnie - zrobiła to za mnie!!!
Aniu,Aniuniuuu,dziękuje Ci serdecznie !
Teraz mnie uczy co i jak.Trzymajcie kciuki i bądźcie ze mną,blisko mnie,lub trzymajcie chociaż kciuki za to,aby sprawnie i ślicznie mi poszło.
   Przez wiele lat dziubałam,dziubałam,w końcu mam gdzie pokazywać moje dziubdzianki.
Interesują mnie różne techniki ,począwszy od florystyki,poprzez szydełkowanie,szycie,decoupage,biżuterie,quilling,wiklinę papierowa,ostatnio tez filcowanie i wiele,ale to wiele innych.
  Nie będę Was zanudzać-Drodzy odwiedzający.Zapraszam cieplutko do zaglądania  na Martufa dziubie.Będę się starała Was nie zanudzić i pokazać moje pasje.
Pozdrawiam!!

  Filcową sówkę zrobiłam wczoraj dla mojego synusia.

2 komentarze:

  1. Oj tam bo się zarumienie ; P
    Witaj w blogowym świecie :*
    Sówka jest cudna! Z niecierpliwością czekam na kolejne posty i kolejne Twoje cudne prace :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a w rzeczywistości sowa jeszcze piękniejsza

    OdpowiedzUsuń