Obserwatorzy

wtorek, 24 lutego 2015

Witam ponownie!

Jeszcze raz witam!
Dekupażem zaraziłam się w zeszłym roku i do dziś mnie trzyma.
Uwielbiałam tę technikę do czasu,gdy nie poznałam następnej,przed którą nogami i rękoma się wzbraniałam,a mianowicie filcowanie na sucho.Otarłam sie ciut o nią kiedyś,gdy parałam sie biżuteria,ale to były tylko kuleczki filcowane na mokro,niezbędne mi do broszek i naszyjników.
   Co jakiś czas,regularnie dopada mnie jakaś pasja,która błyskawicznie zamienia sie w manię tworzenia moich magicznych wytworów;))
   Były już wiklina papierowa,kwiaty z bibuły,dluuugo gościła w mym domku biżuteria z gotowych elementów,szydełkowe prace(serweteczki do koszyczka do święconki,obrusiki małe,zimowe cudności gwiazdkowe,jajcory wiosna pachnące,no nie omieszkam tu wspomnieć o czapkach i kominach,szalach,którymi obdarowywałam bliskich ,no i dalszych;)).
Najznakomitszą mą pracą w tej dziedzinie jest do tej pory dziergany przeze mnie chyba z pół roku obrus w kolorze kawy z mlekiem,dziergany szydełkiem 1.Składa się ze 120 kwadracików. Jestem dumna z niego niezmiernie.Jest mój i tylko mój!!No,chyba ,że sprezentuje go mojemu synkowi na ślub;))To jedyna zasłużona osoba na tak pracochłonne dzieło.
   Resztę samochwalstwa w następnym poście.
Zapraszam serdecznie do oglądania i komentowania moich prac.

4 komentarze:

  1. Martusia, jakie to chwalenie? Znasz przypowieść o talentach? Trzeba się tylko cieszyć, że ich nie zakopujesz, tylko pielęgnujesz z największa pasją, a one pięknie rozkwitają. Tylko pozazdrościć zdolności - mówi Ci to "Asia-lewe rączki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    W sprawie wymianki serdecznie zapraszam do kontaktu: zaczarowanypapier@wp.pl
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Halo Martula, kiedy następny post? Wyślij mi swój numer telefonu bo wszystkie kontakty straciłam :((( i nie mam jak się z Tobą skontaktować :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo Martula, kiedy następny post? Wyślij mi swój numer telefonu bo wszystkie kontakty straciłam :((( i nie mam jak się z Tobą skontaktować :****

    OdpowiedzUsuń